söndag 20 april 2008

Söndag kväll skulle detta publicerats

Vad helgerna rusar iväg, nu är det redan söndag kväll och jag har endast fått ihop 6 och en halv sida och inte 10 som jag hade hoppats på. Jag fattar inte hur folk får ihop så mycket. Dessutom såg jag när jag läste min handledares mail att jag missuppfattat mitt slutdatum på uppsatsen, den ska inte vara klar förrän vecka 26 och inte 26 maj som jag trodde. Så dår har jag lite mr tid på mig, men den 12 maj måste jag i alla fall skicka 20-30 sidor till min handledare så han vet att jag kommer klara mig. Det är det som känns som det stora problemet, när jag slitit en hel dag och knappt fått ihop två sidor, jag hade ju nästan 4 förut. Puh, men jag har mycket kvar att läsa och skriva så det får väl gå. Ska nu snart ut i luften och njuta av våren. En promenad på kullen med Buffy och sedan får jag se om jag orkar fortsätta skriva rent intervjun som jag har kvar ikväll. Imorgon ska jag iväg på en ny intervju också.

Igår jobbade jag också med renskrivning och det började trögt men blev bättre. Det gäller att hänga i och inte ge upp som jag så lätt gör annars. På kvällen var jag i Tådene på fest, jag var chaufför och nykter vilket var en intressant upplevelse, att vara den enda nyktra personen på festen och i bilen på väg mot Harrys. Efter en avlämning tog jag blixten hemåt och hamnade mitt i ett streetrace, vi är tydligen bra på det i Götene och jag satte på stereon hemma så jag slapp höra skiten i alla fall.

Inga kommentarer: